Adatvédelmi nyilatkozat
Görgess le!

Kósa Erika Akadémia

Business modulok

A Kósa Erika Akadémia Business Kurzusok céges megrendelői a következő modulokból válogatva állíthatják össze az igényeiknek megfelelő oktatási és motivációs csomagot:

Részletekért kattintson a megfelelő modulra!

ÜZLET ÉS ÉRZELEM! - egész napos érzelmi intelligencia fejlesztő kurzusok vállalatoknak

fókuszban
EQ
az érzelmi intelligencia
ÜZLET ÉS ÉRZELEM!

HÁTTÉR

Az ember életének jelentős részét munkával tölti. Sikere, boldogsága, boldogulása nagymértékben az elvégzett munkája minőségétől függ.

Az elmúlt években egyre több vállalat ismeri fel, hogy az érzelmi intelligencián alapuló készségek támogatása a sikeres vezetési filozófia és szervezeti kultúra fontos része.

Ahhoz, hogy egy vállalat, bármely területen tevékenykedjen is, folyamatosan növelni tudja piaci részesedését, hatékonyan emelkedjen profitképessége, megszerezze és megtartsa a megfelelő munkaerőt, elengedhetetlen, hogy érzelmileg intelligensebbé tegye a munkavállalóit és ezáltal az egész vállalatát.

Ezért a Kósa Erika Akadémia business moduljai közül az érzelmi intelligencia fejlesztése nagy hangsúlyt kapott.

Míg az IQ mérésére van standard formula, addig az EQ mérésére nincs ilyen. Számos kérdéssor létezik, melyek más és más oldalról igyekeznek körbejárni az ide vonatkozó területeket. Az egyik legelterjedtebb tesztsor Bar-On izraeli pszichológus nevéhez fűződik, az ő kérdéssorát 30 nyelvre fordították le, így ma már több millió érdeklődő kaphat hasznos támpontokat saját EQ-jával kapcsolatban.

Az Akadémia célja, hogy a hallgatóknál elősegítse a tartós változást az érzelmi intelligencia területén. A képzés egynapos és maximum 10 fős csoportoknak tartjuk. Résztvevőink a BAR-On féle teszttel mérhetik fel aktuális érzelmi állapotukat, hogy reális képet kapjanak önmagukról és társas kapcsolataikról.

A felmérést követően kiemeljük az erősségeket és a fejlesztést igénylő készségeket. A képzést a tesztsor kérdéseire alapuló előadások követik, mely alkalommal lehetőség van kérdések feltételére. Számos viselkedésformát mutatunk be emlékezetes példákon keresztül, ami kiváló alkalmat biztosít az interaktív tanulásra.

A képzésen az alábbi – az EQ témakörébe tartozó – címszavakkal foglalkozunk:

  • Én-tudatosság – hol vannak a határaink? merjük-e képviselni azokat? Ismerjük-e, vállaljuk-e árnyékos, nemszeretem részünket – Erőforrásaink, erőségeink…
  • Önbecsülés – önmagunkban való hit és elfogadás
  • Függetlenség, autonómia – döntések, választások, segítségkérés
  • Önmegvalósítás – életünk értelme, jelentősége, Maslow
  • Empátia – Értő figyelem, azaz zsiráf füllel hallgatni és mire jó ez?
  • Társas felelősségtudat – kommunikációnk sokfélesége – gazdagítjuk vagy romboljuk vele kapcsolatainkat?
  • Interperszonális viszonyaink – asszertivitás a gyakorlatban
  • Valóságérzékelés – kognitív torzítások felismerése, elménk tévedéseinek kikerülése
  • Rugalmasság – mennyire tudjuk gyorsan visszanyerni eredeti, jó állapotunk nehéz élethelyzetek átélése után?
  • Problémamegoldás – megküzdési stratégiáink
  • Impulzivitás kontroll – mennyire tudjuk kordában tartani indulatainkat?
  • Optimizmus – valójában mi az optimizmus? Biztos, hogy jól ismerjük, mit jelent ez?
  • Boldogság – elégedettség az életünkkel

Munkatársai érzelmi intelligenciájának fejlesztésével a vállalat csökkentheti a fluktuációt, javíthat a munkatársak kapcsolatán és elősegítheti az együttműködést, növelheti a munkatársak rugalmasságát és szélesítheti látókörüket, erősítheti önbizalmukat és magabiztosságot adhat. Mindezek hozzájárulnak a hatékonyság növekedéséhez.


Jelentkezem

ÜZLETI MODULOK - Tekintse meg motivációs illetve oktatási témaköreinket és vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy együtt összeállítsuk az Ön cégprofiljának legmegfelelőbb képzési csomagot.

Kommunikáció

  • Az első benyomás
  • Az üzenet megfogalmazása
  • Az üzenet célba juttatása
  • Utánkövetés hatékony kommunikációs módszerei
  • A bizalom kommunikációja
  • A fair életbiztosítási koncepció win-win alapú kommunikációja
  • Személyes, elektronikus és közösségi kommunikációs eszközök, módszerek és harmonizálásuk titkai
  • Cég, csapat és egyén: az értékesítési brandépítés gyakorlata a mindennapokban

Ügyfél pszichológia

  • Emberi játszmák az értékesítésben
  • Az időérzékelés új paradigmája
  • Az ellenállás legyőzése
  • Az ügyfél motivációinak feltárása
  • Érzelmi viharok és kezelésük
  • Az ügyfél jövőbeni érdekeinek feltárása
  • A jövő ombudsmanja
  • A szeretet és a felelősség hatalma

Tárgyalástechnika

  • A bemutatkozás és pozicionálás titkai
  • Igény, szándék és vágy az ügyfélben: azonosítás, felkeltés, tudatosítás, harmonizálás
  • Igényfelmérés hatékony módszerei és eszközei
  • A kifogások megelőzésének lehetőségei
  • A kifogáskezelés leghatékonyabb módszerei és technikái
  • A legsikeresebb zárástechnikák
  • Az ajánláskérés legsikeresebb módszerei és technikái
  • Az utánkövetés leghatékonyabb eszközei

EQ-alapú vezetéselmélet

  • Az érzelmi intelligencia meghatározó szerepe az értékesítésben
  • Az érzelmi intelligencia meghatározó szerepe az értékesítési csapatok építésében és irányításában
  • Az emberközpontú vezetés elmélete és gyakorlati megvalósítása

Döntéselmélet

  • A döntések filozófiája
  • Értelem és érzelem a döntéshozatalban
  • Az apró döntések módszertana
  • Az igenek utcája
  • Pozitív és negatív érzelmek hatása és kezelése
  • A döntéshozatali folyamat irányítása

Time Management/Tervezés

  • A célok meghatározásának leghatékonyabb módszerei és eszközei
  • A célhoz vezető utak megtervezése
  • A célkitűzés legeredményesebb módszerei és technikái
  • Az egyéni értékesítési terv felépítése, ellenőrzése, visszamérése, módosítása
  • A csapat értékesítési terv felépítése, ellenőrzése, visszamérése, módosítása
  • A cég, az értékesítési csapat és az értékesítő üzleti terveinek hierarchiája és harmonizálása
  • Az időmenedzsment legeredményesebb technikái és módszerei

Networking

  • Az ajánlásszerzés hatékony módszerei és technikái
  • Az üzleti kapcsolatépítés alapvető szabályai és módszerei
  • Ügyféljelölt, meglévő ügyfél, hatásközpont: a leghatékonyabb módszerek és megvalósításuk eszközrendszere
  • Bevezetés az üzleti csapatépítés tudományába
  • A személyes és csoportos találkozók fajtái, módjai, megszervezésük hatékony technikái

Szervezetfejlesztés

  • Az értékesítő, az értékesítési csapat és a cég értékesítéstámogató tevékenységének összehangolása
  • Az értékesítési csapaton belüli feszültségek tipikus fajtái és hatékony kezelésük
  • A motiváció művészete: a leghatékonyabbnak bizonyult eszközök, technikák, módszerek
  • A toborzás leghatékonyabb eszközei, módszerei, technikái
  • A jelentkezők felkészítése, képzése, motiválása: a legsikeresebbnek bizonyult módszerek
  • Az új értékesítők csapatba illesztésének módszerei
  • Az értékesítési csapatok megmaradási aránya javításának eszközei és módszerei
.

Motiváció

Minden vállalat sikeres és nyereséges működéséhez elengedhetetlen a munkatársak ösztönzése, motivációja. A vállalat strukturális felépítésében a felelős beosztásban lévő vezetők ilyen irányú folyamatos fejlesztése rendkívül fontos.

  • motiváció fajtái
  • csoportkohézió és vállalati lojalitás erősítése
  • team building
  • motiváció beépítése a kontrollba
  • szervezeti hierarchiára épülő motiváció
  • motiváció a vállalati stratégiákban

Toborzás

Azokban a szervezeti kultúrákban, ahol az expanzió az alapja a növekedésnek, és a nyereségességnek elengedhetetlen, hogy a munkatrársak professzionálisan elsajátítsák az ehhez szükséges alapismereteket, módszereket és szert tegyenek olyan képességek fejlesztésére, ami mindezt elősegíti. Akadémiánkon 27 éves tapasztalattal, gyakorlattal rendelkező előadóktól kaphatnak az érdeklődők szakmai képzéseket.

  • toborzás fajtái, módszerei
  • kiválasztás
  • felvételi interjú
  • bedolgozás

Kapcsolatfelvétel

A megrendelő igényei alapján összeállított oktatási csomag ára a megrendelővel folytatott egyedi tárgyalások eredményeként alakul ki.

Minden oktatási modul célja, hogy a résztvevők elméleti és gyakorlati felkészültsége nagymértékben növekedjék, ezáltal értékesítési teljesítményük folyamatosan javuljon bármilyen piaci körülmények között. Az oktatási modulok hatása rendszeres utánkövetéssel erősíthető és fenntartható. Ennek érdekében a megrendelő a KEA utánkövető oktatásait, valamint – a megrendelő értékesítési vezetői számára szervezett – egyedülálló csapatépítési tréningjeit is feltétlenül ajánlja.